Varför händer sånt här alltid mig ?

Jag håller på att bli ett psykfall nu, det är inte långt ifrån säger jag bara och varför är för att gissa vem som får lägga in alla låtar in på IPODEN igen... Jo jag! Därför att när jag skulle ladda min IPOD innan och när jag startade upp Itunes så helt plötsligt så försvann bara alla låtarna, jag tror det blev 200 låtar kvar av 2 000!!!! Alla mina låtar och videos är borta och nu får jag sitta här och skaffa fram alla låtarna igen och just nu så kan jag inte ens kolla på IPODEN utan att bli förbannad, jag känner verkligen för att ta datorn och ipoden och gå ut och slänga det i bäcken just nu tack vare att jag är så arg,
Varför händer alltid såna här saker till mig, det är inte precis första gången om jag säger så. Det måste vara någon som har lagt en förbannelse över mig eller något, för detta är ju helt jävla otroligt alltså. Nu så ska jag försöka att få fram alla jävla låtar igen så att jag kan lugna ner mig lite i allafall.

Hoppas ni har det bättre än jag just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0