Våren drar sig tillbaka

Våren verkar komma och gå, för när jag precis kollade ut ur fönstret så snöade det, jag menar, nu är det vår och om det inte kunde komma snö över julen så behöver det inte komma alls nu, för nu vill jag ha sol och värme så snön får lägga sig på hyllan nu och vänta tills det blir jul igen tycker jag, eller vad tycker ni?

Jag sitter och kollar på VÄNNER nu som vanligt kan man nog säga och jag skulle igentligen varit ute på promenix med Bella nu men det visade sig att pappa hade redan varit ute med henne så det får bli en promenix lite senare när mamma och pappa inte är hemma.

Nu så ska jag kolla på Vänner och leta upp lite bra musik här på internet men vi ses ju senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0