VÄNNER

Jag sitter nu och kollar på Vänner och min mage skriker efter mat just nu så jag sitter och äter på ett korvbröd just nu, jag är väldigt hungrig men maten är inte klar fören mamma kommer hem från jobbet så jag får helt enkelt försöka att hålla ut. Jag har ett avsnitt kvar av BONES men jag har bestämt att kolla på det senare ikväll när jag ligger i sängen för att sova så innan jag somnar så ska jag kolla på det.

Albin kom precis in i mitt rum och för er som undrar så är det en hund som brukar leka med Bella (min hund) och han och hans husse är här och snackar med pappa som vanligt, hehe.

Nu så ska jag äta upp mitt korvbröd och sen så ska jag kolla på det senaste avsnittet av The Secret Life Of The American Teenager som gick igår i USA, men vi ses väl efter att jag ätit sen.

Dags för tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0