Tv-Serier är ju bäst

Jag och Peter hare suttit hela kvällen typ och kollat på olika tv-serier som tex. Supernatural, NCIS och sen den som jag skrev om innan som peter sa var lik Supernatural, det tyckte inte jag i allafall men den var rätt så bra i allafall och ena tjejen där i är visst från köpenhamn, rätt kul faktiskt.

Nu så sitter jag och är skit trött och känner bara för att sova men jag ska försöka hålla mig vaken i allafall 1 timme till därför att annars så vaknar jag alltid mitt i natten och då kan jag aldrig somna om sen så då får jag ändå vara uppe hela natten i princip, så tills dess så ska jag kolla på ett avsnitt av CSI:Miami säsong 7 därför att varje avsnitt är typ 43 minuter långa så dem resterande 17 minuterna så kan jag borsta tänderna och klä om till pyamas, perfekt planerat ellerhur?, haha!

Jag håller på att bli alldeles narig om läpparna och det är ju så obehagligt och det gör mig galen för jag slutar inte slicka på dem då och då blir det ju bara ännu värre så jag ska gå och hämta mitt läppglans som ligger på mitt piano och smörja in läpparna så att jag slutar slicka på dem.

Nu så ska jag i allafall kolla på CSI:Miami så detta är godnatt för mig nu men vi ses ju i morgonbitti igen när jag antagligen är pigg och glad igen.

Puss och Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0