Tv-serie kväll med Peter

Hela kvällen så har jag och Peter kollat på den tv-serien som han sa va lik Supernatural och jag skrev ju igår att den var inget för mig men nu när jag har sett så många avsnitt av den och jag vet namnen på karaktärerna så har jag ändrat mig, den är verkligen något för mig,haha! Jag har typ blivit kär i den och det var knappt så att jag ville sluta kolla på det men både jag och Peter blev så himla trötta att vi bestämde oss för att kolla klart på det i morgon i stället. Det är rätt konstigt faktiskt, ibland så hatar vi typ varandra, men sen som idag så känns det verkligen som att vi är syster och bror, det känns rätt skönt att inte behöva bråka med mina bröder, men alla syskon bråkar väl alltid någon gång antar jag, det skulle nog varit ett mirakel om man inte gjorde det.

Nu så sitter jag här och ska kolla på ett avsnitt av CSI:Miami och sen efter det så är det sängen som gäller för jag är så trött just nu och jag känner bara för att stänga mina ögonen och bara slappna av , det är väl skönt att känna sig avslappnad, eller vad tycker ni?

Nu så ska jag säga Godnatt men som alltid så kommer jag i morgonbitti igen.

Godnatt och Sov Gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0