Tv-Kväll


Halloj, jag sitter nu och kollar på Desperate Housewives och innan dess så kollade jag på avsnitt 3 av säsong 6 av NCIS som går på tv3 varje tisdag klockan 20.00. Jag ska gå och hämta mig ett glas påskmust nu medans det är paus och sen så ska jag krypa ner i sängen och försöka att sova därför jag orkar inte vara uppe tills klockan 05.30 igen så nu ska det sovas och imorgon så ska jag försöka att vakna tidigt.

Och det är bestämt att på söndag så ska Sandra komma hit och vara här hela dagen och det ska bli kul tack vare att vi inte varit på över säkert 1 år nu, och jag vill ha min bästis tillbax (hon var min bästis innan, men det har hänt mycket så vi har dragits mer och mer isär, kan man väl säga) så det ska bli väldigt kul. men men nu så säger jag Godnatt men vi ses ju såklart i morgon också, ha en bra kväll.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0