Tror jag är smittad...

Jag känner mig väldigt illamående just nu och jag har jätte ont i överkroppen och jag tror att mamma håller på att smitta mig, jag mår inte alls bra just nu men ändå så är jag så dum så att jag sitter och äter en jäkla massa godis,smart helena! Jag ska kolla på det senaste avsnittet av Private Practice just nu och sen så ska jag gå och ställa mig i duschen ett tag för en varm dusch kan vara bra ibland när man inte mår så bra så det ska jag göra men först så ska jag kolla klart på detta avsnittet och sen så ska jag duscha och sen efter det ska jag försöka att äta något, jag hittade lite pommes i frysen så jag tror att jag ska äta lite pommes och något till det.

Nu så ska jag lägga mig i sängen och kolla på det senaste avsnittet av PP (Private Practice) och varför jag ska lägga mig ner är för att jag måste vila kroppen lite känner jag men i allafall vi ses senare allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0