Torsdag

Äntligen, snart är det helg igen och det är nog det ända jag är glad över idag, därför att pappa fick ett brev från en vi känner på banken idag om att någon hade tagit ut pengar från hans konto och inte lite med pengar heller och vi har en aning om vem det kan vara och om det är den vi tror så tycker vi synd om personens sambo (tänker ej säga vem det är) och jag blir så förbannad för den personen har lånat hur mycket pengar av pappa som helst nu och att han/hon bara skulle göra något sådant kan jag inte förstå, dem har haft det tufft men det är inte en anledning till att sno pappas pengar och utan att ens fråga om han/hon får låna lite pengar och utan att ens säga något till sambon (som är en väldigt bra vän till pappa och mamma sen flera år tillbax) jag blir så ledsen och förbannad, trodde aldrig att han/hon skulle göra något sådant, fast det får pappa ta itu med nu och jag orkar inte ha med det här och göra även om jag har lust just nu tack vare att jag är så jävla arg .

I allafall jag och pappa håller på att göra våfflor nu därför att jag blev så himla sugen på det igårkväll och sen så ska jag nog spela lite wii sport idag därför det var ett tag sedan och jag känner för att ha lite kul och glömma alla problem just nu om pengarna. När mamma kommer hem från jobbet senare idag så har hon korv med mos med sig till mig från sibylla (tror det stavas så, eller?) jag blev så jäkla sugen på det när jag såg en bild på det när jag kollade igenom kvällsposten idag , hehe ! Jag är konstig jag vet.

Jag vaknade runt klockan 9.30 idag men jag var så jäkla trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen så därför har jag inte varit inne fören nu, och en sak till, igår när jag skulle sminka mig och när jag öppnade min sminkväska då var jag nära på att explodera alltså, hela sminkväskans insida var helt brun typ och då visade det sig att både min fina rough (tror det stavas så) och mitt solpuder hade gått sönder, jag blir så arg alltså, varför kan aldrig den del av flygplatspersonalen som har hand om väskorna vara försiktiga, dem slänger ju upp väskorna på rullbandet , inte konstigt att ens grejer går sönder och jag blir så arg för dem har minsann ingen respekt för ens saker, hela min sminkväska är förstörd och jag har fått slänga allt mitt smink där i tack vare att det blivit förstört tack vare dem. Jag blir så arg, och inte nog med det, efter att vi hade tagit våra väskor från rullbandet så hade dem klippt michaels lås på hans väska och sen hade dem brutit sig in i pappas väska, jag menar hallå !! ni måste be om tillstånd för att gå in i väskorna men det verkar alla skita i, och inte nog med det förra gången vi kom hem från USA som var 1 november 2006 då maria och emma också var med så hade dem tagit sönder en av våra väskor och sen så hade dem stulit massa saker från marias väska som hennes parfymer (alla) , hennes smink och sen så hade dem öppnat hennes bodylotion så hela hennes väska var kletig och förstörd, jag bara säger det om detta händer en gång till så tänker jag fan be pappa att anmäla dem därför så här får man inte göra, vi har regler för att vi ska följa dem men det verkar dem helt skita i och inte nog med det, dem gör att folk blir arga på dem, och det har vi all rätt till att vara tycker jag, jag menar dem får ju inte stjäla massa grejer från ens väska. Nu så ska jag fortsätta med mitt våffelbakande eller vad man ska säga därför att det är nog bäst det för annars exploderar jag säkert snart.

Våffeldags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0