Torsdag

Godmorgon bloggen! Klockan  har inte passerat 12 än så det räknas fortfarande som morgon, mamma väckte mig klockan 9 i morse men jag bestämde mig för att ligga kvar en timme till innan jag gick upp så, så blev det.

Idag så vet jag inte vad jag ska göra men jag vet i allafall att jag ska börja kolla på Tracys Hämd och sen vet jag inget mer men något kul kanske dyker upp under dagen, jag hoppas på det.

Nu så ska jag gå upp från sängen igen och hämta lite sen frukost och äta tillsammans med familjen, det är alltid trevligt med en familje (sen) frukost.
Jag kommer in senare igen som jag alltid gör och då hoppas jag på att jag har något intressant att skriva om.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0