Tisdag

Halloj, idag så har jag inte orkat gå upp från sängen alltså och det känns knappt som att jag har gott upp än, jag har legat hela dagen i sängen och bara kollat filmer och myst, men nu är jag i allafall uppe. Jag är så himla trött, jag somnade nog inte fören 05.30 eller nått i morse, jag kunde fan inte somna och den Amerikanska tiden sitter fortfarande i, hehe. Idag eller snarare ikväll så är det tv:n som gäller för en ny säsong av NCIS har börjat på tv3, äntligen för jag måste bara veta vad som händer, hehe.

Jag sitter nu och snackar med Sandra på msn, det var ett tag sedan så det är rätt skönt att kunna prata med henne igen och vi funderar på att träffas nu på söndag så det ska bli kul, men nu så ska jag gå tillbax till mitt snackande för här har jag inget bra att säga just nu.

Vi ses senare om jag kommer på något bra att snacka om, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0