Tisdag

Gormorgon Bloggen!

Visst är jag duktig, jag höll vad jag lovade om att komma upp i tid idag, jag vaknade för en halvtimme sedan och jag mår väldigt bra idag för solen lyser in genom fönstret och det är så härligt att vårsolen äntligen har kommit hit. Men jag är väldigt trött men det får jag försöka att stå ut med tills jag vant mig vid att vakna vid denna tiden, vilket nog kommer att ta ett tag men jag får hålla ut.
Idag så har jag nada planerat men jag känner faktiskt för att åka in till stan en stund idag och bara gå runt i det friska vårvädret och kanske ta en fika någonstans och bara vara med mig själv ett tag utan några föräldrar och jobbiga bröder.
Jag sitter nu och kollar på VÄNNER, eller snarare jag ligger i sängen med datorn i knäet och kollar på VÄNNER, haha!
Jag ska snart gå upp och ta mig ett glas päronjuice från kivik (som är den bästa juicen jag någonsin druckit) och äta lite frukost, och idag blir det Bacon, 2 rostade mackor och två kokta ägg till det och sen lite makaroner till det, mums! En bra frukost kan verkligen förändra en dag. Nu så ska jag kolla på VÄNNER en liten stund och sen så är det frukost som gäller.

Godmorgon på er alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0