Tisdag

Halloj, jag sitter nu med myskläder på mig, jag har helt enkelt inte känt för att ha något annat på mig idag, haha!
Jag sitter nu och kollar på NCIS, jag har fortfarande en skiva kvar av BONES men jag ska kolla på den senare idag, så nu är det ncis som gäller.

Idag så har jag nada planerat ... som vanligt då med andra ord, men jag får väl hoppas på att något dyker upp.
Idag så vaknade jag runt klockan 11.00 men låg kvar i sängen i typ 1 timme innan jag väl lyckades gå upp och då så blev det städning av rummet, dammsugning, dammning och städning av alla kläder som ligger utslängda över hela rummet. jag är verkligen inte ren av mig, haha!

Jag har inte ätit något än förutom en lite ynklig macka så jag ska gå och göra mig lite mat innan magen får spel här men vi ses senare. Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0