Tisdag

Ett steg närmare mot helgen, men några dagar kvar är det innan den helt underbara helgen kommer. Föresten hej på er!

Idag så vaknade jag runt 9.00 men var så jäkla trött att jag bestämde mig för att krypa ner igen och sova några timmar till men nu är jag här i allafall. Idag så har jag nada planerat förutom att jag ska sitta och kränga i mig det sista godiset jag har kvar och dricka det sista av den alkoholfria champagnen från Carl Jung, mumsigt ! Det är något som jag skulle kunna dricka som läsk varje dag.

Jag sitter nu och väntar på att det senaste avsnittet av CSI:Miami ska ladda klart, ibland så går denna datorn jättefort men precis som vi människor så har antagligen datorerna också dåliga dagar ibland. Vilket kan vara väldigt irriterande.

Dagen idag änsålänge ser ut att bli fin, jag sitter nu och kollar ut genom fönstret och det snöar eller regnar i allafall inte,. även om solen inte är framme så ser det ändå ut som att bli en fin dag och det hoppas vi på.

Är det bara jag eller är det fler där ute som faktiskt tycker att våren startar sent i år, dem senaste åren här så har våren här i Halmstad startat redan i början av Mars eller till och med i slutet av Februari så har det börjat bli varmt och solen har stigit upp på den blåa hilmen, men inte detta året, det är fortfarande svinkallt ute och det har snöat typ någon gång varenda vecka här nu, så jag är lite nyfiken på när våren faktiskt är redo att komma till vårt kalla lilla land, våren är nu väldigt saknad och jag hoppas att det inte dröjer så länge till innan den kommer.


Fast vad spelar det förr roll nästa månad någon gång i april så kanske jag ska till Miami igen pågrund av den där hemligheten , jag är inte hundra på om jag har lust att följa med eftersom att jag typ precis kommit hem och plus att jag ska dit i november igen, så ja vi får se hur det blir. Men Pappa,Peter och Michael ska ju i allafall dit (om inte michael måste jobba annars blir det bara pappa och peter) , Som jag sagt innan så brukar aldrig pappa skoja om såna här saker men om detta bara varit ett stort skämt så blir jag jäkligt arg men han och peter har börjat planera en massa så än så länge så verkar det väldigt verkligt.

Nu så har CSI:Miami laddat klart så ska kolla på det nu men vi ses ju senare. Ha en bra dag med er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0