Tiden flyger förbi...

...när man har roligt, haha! skämtar bara. jag sitter nu i sängen och ska kolla på fortsättningen av Cheaper By The Dozen 2, jag hann inte kolla klart på den innan jag skulle äta och när jag väl var färdig med maten och när jag satt mig framför datorn igen så fastnade jag framför youtube med massa The Jonas Brothers klipp men nu så ska jag kolla på fortsättningen.

I morgon så är det bio med Sabbe och det blir SLUMDOG MILLIONAIRE som vi ska se och sen efter bion så ska vi hem till Sabbe där jag ska sova över, jag funderar över om jag ska ta med mig min gitarr till henne, men jag vill ju inte ha med mig alla sakerna på bion, men men.

Innan bion så ska jag och familjen till Mickan och klippa oss för det blev inte av förra gången men nu är det bestämt så imorgon så ska mitt fula risiga hår bort,haha!

Nu så ska jag lägga mig och kolla på film men ni får sova så gott... Pusspuss och Godnatt!

SF Bio: Slumdog millionaire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0