The Jonas Brothers

Halloj, nu är jag tillbax och hela dagen idag har det varit musik på hög volym här i mitt rum och det har blivit The Jonas Brothers som jag lyssnat på, jag menar dessa 3 snyggingar kan man inte få nog av (och speciellt så kan jag inte få nog av Joe, haha!) , dem är ju faktiskt skitbra, älskar deras lite rockigare låtar som dem gjort som typ BB Good och Sorry , älskar alla men speciellt dem som är lite rockiga.
Jag ska försöka att nu när jag är i USA igen så ska jag fan försöka att få biljetter till någon av deras konserter, men det måste vara så nära Miami som möjligt eller så nära Mexico som möjligt, så det ska jag försöka att göra och eftersom att Tom och Katarinas dotter också gillar dem så är det ju perfekt,haha!

Nu så ska jag gå upp ur sängen för jag ligger fortfarande i sängen och det är verkligen inte bra så nu är det upp och hoppa och hitta på något som gäller men vi ses senare. Kram på er !

Kevin                            Nick                   Joe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0