Söndag

Godmorgon!
En dag till som jag är vaken tidigt, duktig Helena! Igår så va vi och firade mormor och morfars 50års bröllopsdag på resturangen Verona men innan dess så kom Sandra hit, hon skulle igentligen varit här idag men det blev ändrat så hon var här igår i stället och det var så kul att träffa henne igen och precis som innan så skrattade vi åt dem mest konstigaste sakerna, som bara vi två kan hitta något att skratta åt, haha! Vi kollade på Jeff Dunham och sen på lite klipp på youtube och sen så satt vi och snackade och sen så spelade vi Guitar Hero och lite Wii Sport och vi hade skitkul! Sen var det dags för att åka till resturangen och på vägen så lämnade vi henne på österskans (tror det heter så, hehe) där hon skulle ta bussen från och sen var det raka vägen mot resturangen.

På Resturangen så berättade pappa något hela otroligt eller snarare han viskade det så att dem andra inte skulle höra och jag blev helt förvånad och då får jag veta att Peter redan vetat om det , men men skitsamma, i allafall pappa brukar skämta mycket men han brukar aldrig skämta om såna här saker som han vet att jag kommer bli skitglad över typ, och detta är betydligt bättre än USA vilket inte mycket är för min del men jag kan säga att det har med Miami (USA,Florida) att göra men det är inte typ att vi ska resa dit eller något sådant, detta är stort !! SKITSTORT!!

jag ska inte berätta vad det är än för det är inte hundra procent säkert än men vi får reda på det när vi reser tillbax till Miami i sådanafall nu i April (den 16:e tror jag det var) och jag hoppas verkligen att det händer, för fan vad kul det skulle varit, det skulle verkligen varit en dröm. Nu så ska jag sluta prata om denna hemlighet därför att i sådanafall så kommer det snart ut bara för det, haha!

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska försöka hitta på något i allafall även om jag inte har en aning om vad just nu. Jag ska i allafall starta dagen med att kolla på det senaste avsnittet av Ghost Whisperer därför efter att vi kom hem från resturangen igår så var jag skittrött så jag orkade inte kolla på det då så jag gick faktiskt och la mig direkt och jag somnade redan vid 10.30 ungefär så jag är så jäkla pigg faktiskt även om jag vaknade redan vid 3.30 första gången men somnade om för att sedan vakna runt 10-tiden.

Nu är det dags för Ghost Whisperer men kommer in senare därför att jag måste lugna ner mig lite därför denna hemligheten är så himla stor att det är helt otroligt! Jag kan inte ens tänka mig vad mina vänner kommer säga dem kommer typ bli helt galna, haha!


Godmorgon på er i allafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0