Söndag

Halloj, Idag så vaknade jag runt klockan 8.30, sommartid alltså som det är nu, usch alltså, jag hatar att behöva ställa om klockorna, jag vet inte varför men jag hatar bara det.

Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på men något blir det i allafall, jag ska snart gå och göra lite sen frukost till mig eftersom att jag ej har ätit än och sen så ska jag ta på mig lite kläder och sätta mig i vardagsrummet md en kopp latte och frukost och läsa lite i min bok.

Vädret är väldigt fint idag måste jag säga, solen lyser och det börjar bli varmare. Jag gick precis och kollade hur många grader det var ute och i solen är det hela 15grader så det går uppåt och nu känner jag verkligen att våren är på väg.

Men men nu så ska jag göra mig lite mat men vi ses senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0