Söndag

Halloj, jag sitter nu och kollar på VÄNNER och jag sitter och funderar på vad jag vill ha att äta också men jah kommer inte på något just nu, min hjärna har helt tagit semester idag.
Idag så har jag inget planerat som vanligt men det brukar alltid dyka upp något, idag så ska jag i allafall börja med att packa upp min väska jag hade med mig hos Sabbe för det har jag inte gjort än, för jag var så jäkla trött igår när jag kom hem så jag sket i att packa upp så det får bli idag.

Alla här hemma är typ sjuka eller alla mår inte så bra i allafall och allt började med mamma, så tack för det mamma! haha! Mitt immunsystem är inte bra, jag blir skit lätt sjuk och jag är rädd för att jag också kommer att bli sjuk nu bara för det, men jag hoppas att för en gångs skull så kommer jag att stanna frisk, jag hoppas!

Nu så ska jag göra lite mat men jag vet inte vad än så jag ska gå ut i köket och kolla om det finns något gott i kylen eller frysen, men vi ses senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0