Snorig och äcklig

Jag är så himla snorig just nu och det är så himla jobbigt, jag kan ju inte andas och när jag inte kan andas så får jag typ panik och det kan leda till att jag börjar gråta tack vare det. Toarullarna tar slut den ena efter det andra och snart finns det väl inga kvar tack vare min jäkla besvärliga näsa. Varför blir jag alltid så förskyld hela tiden? det skulle jag bra gärna vilja veta. jag lär säkert aldrig bli av med denna förskylningen för nu är ju Michael också skit förskyld och så länge han är det så kommer jag också vara det för jag blir alltid smittad.

Jag har i allafall kollat klart på Ghost Whisperer och det var så att jag började gråta, men när jag fick se en sneek peek på nästa avsnitt så blev jag glad igen, för äntligen så händer det som jag väntat på (förutom kyssen mellan Melinda Jim/Sam då som hände för några veckor sedan), äntligen säger jag bara så nu vill jag att det ska bli fredag igen så att jag kan se det avsnittet, men jag får försöka hålla mig och igentligen så spelar det ingen roll för vänta måste jag ändå göra tack vare att avsnittet inte visats än och alltså så finns det inte på internet än.

Jag sitter nu och kollar på VÄNNER och jag känner suget i magen efter godis just nu, jag är verkligen godissugen så att det skriker om det, haha!

Nu så ska jag fråga mamma om hon kan köra ner mig så att jag kan köpa lite och sen så ska jag fortsätta att kolla på VÄNNER.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0