Snart är det dags

Snart är det dags för klippning, skulle igentligen klippt mig innan vi åkte till USA men mickan var sjuk så jag fick helt enkelt ta med mitt risiga hår till Miami. Jag har alltid hatat mitt hår, jag vet inte varför men jag har aldrig gillat det, inte nog med att det växer lika snabbt som ogräs men det blir så lätt risigt och det hatar jag, mitt hår växer nog till och med snabbare än ogräs, senast jag klippte mig så klippte jag av typ 15cm av mitt hår och det tog inte mer än 2 månader för det att växa ut igen, och det kallar jag snabbt. Även om det kan vara en positiv grej om man kanske väljer att färga håret någon gång och man inte blir nöjd med det så växer det ut fort men det är också negativt tack vare att jag måste klippa mig så ofta då.

Jag ska gå och duscha och tvätta mitt hår därför det är ett måste när jag ska klippa mig så nu är det dags att göra det och sen när jag kommer hem igen så har jag fint och inte risigt hår igen, haha!


Så här ser mitt hår ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0