Snart är det dags att sjunga...

...därför att klockan 20.00 börjar andra avsnittet av "Så Ska Det Låta" och det är absolut ett favvo program, och idag så tror jag det var Frida (från melodifestivalen 2008 med låten "Upp Och Hoppa"), Jill Johnson,Martin Stenmarck och sen var det nog någon Olle ocksåå som skulle vara med tror jag annars så blir det pinsamt,haha! 

Men innan det börjar så är det dags för mat och för min del så blir det pommes,oxkött och lite sallad till det såklart och sen påskmust som dricka, mumsigt! Jag älskar verkligen oxkött och jag kan typ inte få nog av det så det blir det rätt ofta till typ pommes eller potatisklyftor eller något annat gott som passar till men sallad är ett måste att ha till i allafall, allt blir så mycket godare då, tycker jag.

Jag sitter fortfarande och kollar på Jeff Dunham men nu kollar jag på "Sparks Of Insanity" med Jeff Dunham, den gick på tv någon gång innan jul på kanal5, och jag väckte hela familjen pågrund av att jag skrattade så mycket, haha!
Jaja, jag måste hinna kolla klart på det innan maten men vi ses antagligen en gång till efter Så ska det låta.

Så tills vi ses igen, ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0