Snart är det dags ...

Idag så är äntligen Robinson tillbax, jag minns fortfarande hur mycket jag älskade det innan det slutade 2005 men nu är det äntligen tillbax så det ska bli spännande att se om det är mycket som dem gjort om, men men nog om robinson nu, inte nog med att det börjar idag så börjar även säsong 7 av CSI:Miami idag, äntligen ! Jag har väntat på att den reklamen ska komma upp på kanal5 typ hur länge som helst nu och för typ 1 vecka sedan så kom den och idag klockan 21.30 så börjar CSI:Miami, Jippi!!





Just nu så sitter jag och äter godis och kollar på sista avsnittet av BONES, jag kom hem ungefär 14.30 idag för innan vi åkte hem så åkte vi till maxi och handlade lite och sen så åt jag frukost där , två korvar med bröd med ketchup och stark senap på, och sen så åkte vi till ÖB och sen så ringde Kenneth och sa att hans bil slutade fungera så då fick vi åka och och hämta han och agnetha och bilen och sen efter det så åkte vi hem och då satte jag mig och spelade lite gitarr i typ 2 timmar och nu så sitter jag bara här och väntar på att maten ska bli klar och idag så blir det kinagryta med ris, mums!
Nu så ska jag kolla på det senaste avsnittet av Supernatural, men vi ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0