Skönt med vilodagar

Idag har jag verkligen haft en vilodag från allt elektroniskt som dator och tv, haha!
Jag har bara suttit inne i vardagsrummet med en filt över benen och läst i min bok, det är bara några få sidor kvar nu, så snart är det dags att köpa ny bok, haha!

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik från Vanessa Carlton men jag ska snart gå ner och ta en snabb dusch för jag är så jäkla varm, det börjar ju gå måt ljusare tider nu och inte nog med det, det börjar gå mot varmare tider också och då blir mitt rum alltid så jäkla varmt så en snabbduscha ska jag snart ta men först så vill jag lyssna på lite musik, det är jätte konstigt (för mig) att inte ha lyssnat på någon musik idag, det har varit så tyst hela dagen och för mig också som inte kan leva utan musik så har det verkligen känts jätte konstigt, haha!

Nu så är det dags för en snabbdusch och sen så ska jag krypa ner i min säng.

Vi ses i morgon allihopa !  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0