Promenix

Godmiddag allihopa! Jag har precis kollat klart på det senaste avsnittet av CSI:Miami och jag kände nästan för att börja gråta för min favorit karaktär blir kidnappad i det avsnittet som gick igår kväll i USA, och jag bara säger det, NEEEEEJ!

Jag ska gå och borta mina gaddar(haha!) nu, har inte gjort det än men ska gå och göra det nu och sen så ska jag gå och ta på mig lite varma kläder och sen ska jag gå på en promenix med Bella, känner för att vara ute lite i solen och få lite frisk luft, luften jag andas här inne i mitt rum är inte speciellt bra, det känns inte som om det finns någon luft härinne.

Nu så ska jag borsta mina tänder och sen så ska jag sätta lite Mascara på mina ögonfransar och sätta lite solpuder på kinderna och sen är jag klar för promenix.

Nu så ska jag göra mig i ordning men vi ses senare... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0