Onsdag

Godmorgon bloggen !

Gud vad det kändes konstigt att säga så eftersom att det nästan aldrig blivit godmorgon på bloggen, det har alltid blivit godeftermiddag och sånt men nu är det morgon och jag är uppe med tuppen kan man nästan säga och jag känner mig faktiskt jävligt pigg, vilket känns jätte konstigt men väldigt bra också.

Idag så har jag inte så mycket planer men när mamma kommer hem från jobbet vid 9.00 så ska vi hjälpas åt att städa mitt skit stökiga rum, härligt att slippa behöva göra det själv.  Jag ska snart gå och äta lite frukost för magen skriker ''Helena, jag är hungrig'' just nu och om jag vill få tyst på den så är det mat som gäller, haha!!

Jag ska gå och hämta lite frukost och sen så ska jag lägga mig i sängen med täcket i högsta hugg och kolla på ett avsnitt av CSI:NY innan jag går upp och klär på mig och gör mig redo för dagen och till frukost idag så är jag faktiskt sugen på nåt riktigt som typ hårdstekta (väldigt hårdstekta) bacon och makaroner till det, väldigt mumsigt! och en väldigt bra frukost också och det behöver jag verkligen om jag ska klara av dagen utan att bli dålig senare idag.

Men i allafall nu så är det dags för frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0