Onsdag

Nu är onsdagen här och det går mot helg =) Hej föresten, haha! Idag så vaknade jag runt klockan 9.00 faktiskt men jag fastnade vid frukosten tack vare att jag ochy resten av familjen började prata massa strunt, haha! Men nu är jag här och idag så ska jag in till stan med mamma och kolla lite, jag måste in till Din Sko för jag måste ha ett par nya skor alltså, mina dojjsingar är förfärligt söndriga så nu är det minsann dags att köpa ett par nya, det blir ju lite roligare och vara ute också om man har ett par snygga skor på fossingarna, ellerhur?

Jag ska snart börja att göra mig i ordning men först ska jag kolla mejlen och bdb och se om jag fått något intressant men antagligen inte, haha!

Men vi ses när jag gjort mig i ordning och då kommer nog även en bild upp på hur jag ser ut idag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0