Onsdag

Halloj Halloj, Jag är så glad idag inte nog med att våren äntligen är på väg men det är soligt och det är faktiskt inte så speciellt kallt ute i dag heller, sist jag kollade på termometern (eller vad det heter) så stog den faktiskt på hela 14 grader. Jag ligger fortfarande i sängen men jag är vaken och så kollar jag på NCIS, love it!

Jag funderar på om jag kanske ska gå upp och göra mig en kopp tropical fruits té , mums!
Idag så har jag inget planerat men pappa och mamma pratade något om att Anki och Tommy (min gudfar och gudmor) skulle komma hit från gbg idag, vilket skulle varit kul.

Somsagt jag ligger i sängen och kollar på NCIS nu och det ska jag fortsätta med nu men ni får ha det så bra tills vi ses igen lite senare.

Godeftermiddag föresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0