Onsdag

Klockan har precis passerat tolv och jag sitter här och väntar på mitt morgonté eller snarare lunchté blir det nu eftersom att klockan är efter 12. Jag sitter nu och försöker fixa mammas IPOD men det visar sig att det behövs ett annat itunesprogram än det jag har för att kunna göra något som typ lägga in låtar och sånt, skit också! Mamma får helt enkelt vänta med sin IPOD tills Peter har skaffat en ny laddningskabel till hans datorn för den har han tagit sönder så nu får han köpa ny, Smart gjort då!

Mamma kom precis in med mitt té, så snäll som hon är =) . Så nu så ska jag dricka det för jag har så jäkla ont i halsen och för mig funkar det genom att bara dricka något varmt och sen helt plötsligt så är det onda borta. bra va?

Senare idag så ska antagligen Jag,Pappa,Peter och Michael åka till Mickan för att klippa oss, äntligen säger jag bara för mitt hår är hur slitet och sånt som helst så nu är det dags och jag funderar på att klippa upp det lite för att få lite mer volym i mitt livlösa hår som bara hänger och slänger.

Nu så ska jag dricka mitt té och kolla på ett avsnitt av NCIS. Men vi hörs senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0