Ny Header

Jag har ändrat lite i headern som ni kanske har märkt och sen så har jag ändrat tillbax till rosa body, blev lite tråkigt att ha svart body och samma bilder uppe i headern så därför har jag bytat lite och bytat storlek på bilderna så nu passar dem in ordentligt.

Jag sitter i allafall och kollar på vänner men jag ska snart gå på promenix med hunden för hon är så uttråkad just nu och när hon är uttråkad så går hon och lägger sig för att sova och hundar är som människor, om man sover på kvällen typ innan man faktiskt ska sova för natten så är det jätte svårt att sova sen när det väl är dags att sova och så är det för Bella också så jag ska väcka henne nu och så ska jag leka lite med henne innan vi ska gå på promenix. men vi ses senare som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0