Nu är jag här igen

Nu är jag hemma i Sverige igen, om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt saknat det och den långa flygresan var förfärlig, jag blir alltid så himla dålig i magen och det gör ju skitont i den då och det är utmattande att må så himla dåligt och jag mår fortfarande inte hundra men efter en god natts sömn här hemma så blir nog allt bra igen. Igår (amerikansktid) så hade vi 8 timmars stopp i New York och då så tog vi bussen in till MANHATTAN !! Vi gick och kollade på Empire State Building, Rockefeller Center, Fifth av. (shopping kvateret), grand central station och Central Park,som bara är ett måste när man är i New York, jag bara säger det FYFAN vad stort Central Park är alltså, jag har vetat hela tiden att det är stort men att se det med egna ögon är något helt fantastiskt. Och jag bara måste säga detta innan jag glömmer det, som jag sa så var vi på grand central station och för er som är stora Gossip Girl fans så är det där Serena kommer ut ifrån i första avsnittet av gossip girl så jag har varit på den platsen där det spelats in, skit coolt och jag måste säga att det var så jäkla fint där inne, det var helt otroligt stort också.

Jag sitter nu och redigerar lite olika bilder och jag ska snart lägga in alla bilder från resan in till datorn men jag känner inte för att göra det än för jag är så himla trött just nu.

Nu så ska jag gå och lägga mig och vila lite och sen så ska jag sakta börja packa upp min resväska. Jag kommer även visa senare vad jag köpt, men det blir senare.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0