NCIS

Jag sitter fortfarande och tittar på NCIS, när man väl börjat så är det svårt att sluta, haha! Jag funderar på att beställa en Pommes med vitlökssås från Centers Pizzeria just nu för jag känner verkligen för lite skräpmat.
Problemet är bara att jag orkar inte resa på mig för jag ligger så skönt i sängen just nu så jag vill inte flytta på mig, men jag är så jäkla hungrig, jag får väl vänta tills mamma och pappa kommer hem från skogen med Bella så får hon beställa. Pommes med vitlökssås och en oxköttsbit och lite sallad till det,mumsigt värre säger jag bara.

Jag tror pappa och mamma kom nu för det smäller i ytterdörren hör jag så nu är det matdags eller ja snart är det men vi ses senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0