Melinda Gordon is Back

Klockan 20.00 så börjar Ghost Whisperer, yeay! Fast det är nog inte avsnitt från fjärde säsongen som innan tack vare att Ghost Whisperer har haft en liten paus i Amerika och nästa avsnitt i Amerika kommer i morgon klockan 18.00 eller 06.00PM som det är i amerikansk tid och det är typ bara två veckor emellan avsnitten i USA och Sverige så det avsnittet som kommer i morgon i USA kommer alltså då om två veckor här i Sverige och eftersom det varit paus så finns det inga avsnitt från fjärde säsongen att sända idag så det blir väl att dem har plockat ut Melindas mest komplicerade fall genom åren eller nåt för att visa idag i stället men det går bra i allafall även om jag typ är käär i denna säsongen av ghost whisperer tack vare att så mycket har hänt i serien denna säsongen så därför orkar jag knappt vänta tills nästa avsnitt kommer av fjärde säsongen men som tur är så kan jag se dem direkt från USA här på datorn =) Så på lördag så kan jag se det avsnittet som kommer i morgon i Amerika så jag behöver inte vänta så länge ändå. jippie!

Nu så ska jag gå och sätta en liten plåsterbit på näsan för det blöder uppe på näsan och jag har absolut ingen aning om hur det kan göra det, men ändå.

Snart är det Ghost Whisperer dags och jag bara väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0