Mary Poppins

Nu har allt varit avstängt i en timma och det har faktiskt varit riktigt skönt, nu så ska jag kolla på Mary Poppins först Sound of Music och nu Mary Poppins, haha!

CSI:Miami går just nu på kanal5 men jag har redan sett det avsnittet från en sida här på internet där man kan kolla på massa olika tv-serier helt gratis så jag ska kolla på Mary Poppins istället.

Jag sitter och håller på att försöka få ut minneskortet från kameran som sitter fast här i datorn just nu, i det minneskortet så finns det även ett litet minneskort i och det råkade åka ur när jag skulle ta ut minneskortet men det lilla minneskortet åkte ur och det är typ helt omöjligt att få ut det, jag har försökt med allting men det vill inte komma ut så jag får fråga pappa om han kan försöka senare, men orkar inte nu för nu så ska jag kolla på Mary Poppins,

Hur spenderade ni eran timma? Själv så tände jag massa ljus och satte mig i sängen och läste lite.


Nu så ska jag gå tillbax till filmen men pusspuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0