Måndag

Halloj allihopa !
Idag så vaknade jag runt klockan 12.00 men jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen och gosa med Bella.
Jag har varit och handlat med pappa idag och det blev bla. 3 småpåsar med godis och 3 påskmust till mig, påskmust, musigt ! Sen så har jag suttit och kollat på CSI:NY och nu så sitter jag och ska kolla klart på Ghost Hunting With McFly och sen så får jag väl hoppas på att det går något bra än bara CSI:NY på tv ikväll, jag somnade nog inte fören klockan var 5.30 i morse, jag kunde helt enkelt inte sova så därför har jag inte kommit in på bloggen fören nu tack vare att jag legat i sängen det mesta av dagen. 
 
Nu så ska jag äta på mitt godis och också hämta lite påskmust och sen är det spöken som gäller i Ghost Hunting.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0