Måndag

Hej allihopa ! Jag lyssnar nu på musik och jag ska snart gå och göra middag till mig och sen så ska jag sätta mig i vardagsrummet med min bok igen, jag har suttit hela dagen idag och läst typ och det har varit väldigt härligt att inte ha suttit vid datorn eller framför något som har med dator eller tv att göra, haha!

Jag håller på och lägger in resten av låtarna på IPODen nu, och jag är på god väg nu så snart är nog alla låtarna på IPODen igen =) .

Pappa kom precis innanför dörren, han har varit hos doktorn och kollat hans vänstra armbåge därför den är typ full med vätska, hans armbåge ser ut som en delfin ser ut framtill med deras mun eller vad man ska kalla det, haha, det ser jätte knasigt ut.

Nu så ska jag göra mig en kopp té och sätta mig i fotöljen och läsa igen men vi ses senare.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0