Måndag

Halloj, Idag så har jag varit ute i en härliga vår solen så därför har jag inte kommit in fören nu men nu är jag här.
Jag sitter nu och kollar på VÄNNER men ska snart byta till CSI:NY.
Idag så har jag inget planerat vilket ni kanske redan märkt men jag får försöka att hitta på något för det är inte kul att bara sitta här hela dagarna.

Idag klockan 21.00 på kanal5 så är det säsongspremiär för CSI (las vegas) så ikväll har man i allafall något att kolla på, fast det är tråkigt också för det menas med att CSI:NY har tagit en paus och jag gillar CSI:NY bättre än vanliga CSI fast om det ska vara rätt så älskar jag CSI:Miami bättre än någon av dem. Men men CSI är det i allafall ikväll och sen så får jag väl se om det är nåt annat bra på tv också.

Nu så ska jag i allafall gå och ta mig något att äta för jag är hungrig och sen så ska jag gå till ICA och köpa lite chips och dipp och sådant gott för jag är verkligen sugen på chips, och vad kan jag säga jag är en rejäl gottegris, haha!

Nu så ska jag äta men vi ses senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0