Måndag

Halloj, förlåt för att jag inte varit inne på typ 4 dagar men detta helvete till internet har inte funkat alls för det hade hänt något med kablarna men nu är det fixat och klart så nu är jag här igen.

Dem här dagarna som jag inte varit inne så har jag varit i Gbg med pappa,peter och hunden (bella) och hälsat på pappas kusin Anki (Ann-Christine) och hennes man Tommy eller min gudmor och gudfar som dem är till mig, och sen så vaar jag inne i stan igår med mamma och köpte första säsongen av BONES, som jag fick bråka om för att få kolla på när jag kom hem för Peter gillar Bones lika mycket som jag gör men vi kom på att jag kunde börja kolla på skiva 1 och han skiva 2 så vi fick ta en skiva var.


Sen så har jag väl bara tagit det lugnt för jag har inte mått bra dem här dagarna, jag har nämligen världens värsta pms typ och det gör så ont att jag kan börja kräka pågrund av det och det är så himla jobbigt och utmattande tack vare att även hur många tabletter jag tar så går det onda inte bort så det är väldigt utmattande.

Men men skit samma, nu så ska jag berätta dem bra nyheterna, den 16 April (nu i år) så ska jag,pappa,peter,farfar och min gudfar Tommy flyga över till Miami och vi ska vara borta i 10 dagar och vi ska bo hemma hos Katarina och Tom (pappas gamla chef, som är amerikan) , Jag ska vara i Miami i typ bara någon dag och sedan så flyger jag,katarina och den yngsta dottern över till Mexico medans pappa,tommy,peter,farfar och Tom åker till Key West för att se när den nya oljeplattformen läggs och ingen person som inte jobbar med detta brukar får aldrig se på men Tom har lyckats men det, helt otroligt så medans dem kollar på det så är jag i Mexico med Katarina och hennes och Toms dotter och gör stan, haha! Och inte nog med det, nämde jag att från köpenhamn till Miami så flyger vi i första klass (med riktiga stolar som kan göras till sängar med ett runt bort i mitten med 4 stolar runt bordet och med riktigt god mat,bättre kan det inte bli på en så lång flygresa för nu mellanlandar vi inte någonstans så om jag ska klara den hela resan till Miami (som tar typ 15 timmar) så måste jag kunna sova och det kommer jag kunna nu för nu får jag sova i en riktig säng, jippi! och inte nog med det, jag ska tillbax i November också så jag håller nog vad jag lovade i början av detta året, att 2009 kommer att bli det bästa året någonsin, och det verkar som att det faktiskt kommer att bli så =) . USA 3ggr , så jag har två gånger kvar att se framemot. Nu så ska jag fortsätta att kolla på Bones men vi ses senare idag.

Pusspuss och det känns bra att få vara tillbax här på bloggen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0