Måndag

Måndagen är här igen och en ny vecka har börjat och det känns alltid lika tråkigt för nu måste man vänta dem här dagarna tills det blir en härlig helg igen, men så är livet.

Jag vaknade klockan 8.45 idag ungefär men jag kände inte för att gå upp än så jag satte på VÄNNER och nu har jag legat här ändan sedan dess. Idag så har jag inget planerat förutom att jag tror att jag ska följa med mamma när hon ska jobba sedan så under tiden medans hon jobbar så kan jag gå till min favoritgodis affär och köpa typ ett kilo godis, haha!! Det är skit billigt där och dem har ju världens bästa godis, och sa jag att det var helt otroligt billigt där?

Jag sitter här och är sugen på kladdkaka med grädde, pappa gör världens bästa kladdkaka och det kan faktiskt vara något negativt ibland därför att den blir alltid uppäten innan man fått sig en bit, =( Och den som ätit upp den är ju självklart Michael, han är som en apa ibland, han kan äta och äta men han blir minsann aldrig mätt och han som är så smal också så jag fattar knappt hur han kan orka äta så mycket.

Nu så ska jag gå ut i köket och ta ett glas av kiviks goda päronjuice och sen så ska jag ta mig en macka för alla bacon har tagit slut så det kan jag inte ha till frukost nu, även om det kanske vore bättre att jag faktiskt åt Lunch i stället men men för mig blir det frukost nu och sen efter det så måste jag gå och tvätta håret och sen duscha för jag känner mig verkligen inte fräsch just nu men innan dess så ska jag kolla klart på CSI:Miami avsnittet som jag inte hann kolla klart på igår.

jaja, nu så ska jag sluta babbla en massa men vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0