LoveWrecked

Jag sitter nu och kollar på filmen LoveWrecked eller Temptation Island som den heter här i Sverige och det är med Amanda Bynes och den är väl ganska bra så den sitter jag och kollar på. Ida (peters kompis) är här och kollar på fotona från USA och gud vad hennes mage växer, den 17 maj är det nog beräknat att bebisen skulle komma och det blir en liten pojke, tycker att alla peters kompisar får pojkar nu, lite tråkigt att det bara bli pojkar men men.

Nu så ska jag gå tillbax till min film fast ska snart ta en liten paus för jag ska åka ner till Ica med pappa och köpa en ny påskmust för michael och peter (fast mest michael) har druckit upp alla påskmust så dags att köpa nya, man får inte ha något för sig själv i detta huset , inte när det kommer till godis,chips eller läsk i allafall och sen så ska jag även köpa 2 pringles Souercream Onion (eller hur det stavas), mums fillibabba !!

Dags att kolla film , byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0