Lördag

Godmorgon ! En till dag som jag vaknat tidigt, helt otroligt, hehe. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv.
Jag sitter nu i sängen och kollar på Säsong 3 av VÄNNER och idag så är det finkläder som ska på därför att senare idag så ska vi möta upp Morfar,Mormor,Magnus,Linda och Erik utanför resturangen Verona där vi ska äta och fira mormor och morfar som firar 50års bröllopdag, hurra hurra!!

Jag måste absolut städa till mitt rum idag för det ser hemskt ut, det ligger massa högar med tidningar på både bord och golv och mina kläder ligger utslängde över hela golvet snart så nu är det dags för lite städning av mitt rum.

Jag somnade runt klockan 01.45 i natt så det blir bättre och bättre med tiden för någon som brukar gå och lägga sig 4.30 annars, men jag måste bättra på mig lite till. Nu så ska jag försöka att fundera ut vad jag ska ha till frukost och nu så ska jag även kolla på Ghost Whisperer det avsnittet som gick igår i USA, men vi ses senare när jag vaknat upp på riktigt och faktiskt inte känner mig trött längre, haha !

Godmorgon på er och hoppas ni sovit gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0