Lördag

Halloj bloggen! jag ber om ursäkt för att jag är så sen idag men det är ju helg så då ville jag stanna i sängen, jag vaknade runt klockan 8.45 men som jag redan sagt så låg jag kvar i sängen och bara tog det lugnt. Idag har jag nada planerat men det kan vara härligt ibland faktiskt och idag är det en sådan dag,haha!

Jag sitter nu och kollar igenom massa kokböcker efter något gott som jag kan äta, jag känner verkligen suget efter något men jag har inte kommit på vad det är än. Jag har inte ätit frukost eller något än om an inte räknar Ben And Jerry's glass till frukost då, haha! Jag köpte en ben and jerry's Half Baked igår och det är en blandning mellan Ben And Jerry's Fudge Brownie och Cookie Dough, mumsigt värre alltså! haha!

Nu så ska jag fokusera på kokböckerna men vi ses senare när jag kommit på vad det är jag vill ha till mat.

Vi Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0