Lite Nyttigare i allafall

Maten är snart klar och det blir i allafall lite nyttigare mat idag för det blir potatis med hårdstekta bacon och två kokta ägg till det så det är i allafall nyttigare än den maten jag brukar äta, vilket oftast är skräpmat, så ja.
Jag har precis kollat klart på ett avsnitt av vanliga CSI och nu sitter jag och kollar på VÄNNER och äter lite chips vilket jag igentligen inte skulle gjort nu eftersom att maten snart är klar och jag blir så mätt om jag äter chips och sånt innan så jag ska försöka att sätta på locket på Pringles chipsen men det är svårt när man är en sån gottegris som jag är, haha!

Nu så ska jag kolla på vänner och bara sitta här och vänta på att min mat ska bli klar för nu är jag riktigt hungrig.

Kommer in senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0