Lite ändrade planer

Lite ändrade planer, det blir idag sandra kommer i stället tack vare att i morgon skulle hon fira sin farfar så det blir idag istället, vilket jag ser framemot jätte mycket, ska bli kul att se henne och pappa tycker nog också det är kul för han kan börja kalla hennes Sandra Bus igen, haha !

Nu är snart min frukost färdig och det blir som för två dagar sedan typ, bacon,makaroner och två kokta ägg (utan äggulorna, äter bara äggvitan) och sen så blir det mat när sandra kommer också för hon ska äta här så ja.

Nu så är det dags för frukost så vi ses senare när jag tagit på mig och gjort mig i ordning med smink och sådant, puss på er så ses vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0