Lång dag idag

Halloj, jag har nästan precis kommt hem från stan, jag,pappa och michael har varit och storhandlat mat och massa gottis så nu är jag trött, jag har köpt ny kaffe latte så jag ska gå och göra mig lite latte och sen så ska jag nog låna michaels nya bondfilm som han köpte nu när vi var inne i stan, den nya James Bond filmen har ju kommit ut nu och Michael har ju alla så självklart så va han tvungen att köpa denna också.

jag är verkligen trött idag, jag känner mig väldigt seg och det känns som om jag har varit vaken ett dygn just nu, jag får nog gå och lägga mig rätt tidigt idag för i morgon så ska jag in till stan igen och möta upp en gammal kompis som jag inte sett på typ 5år och vi ska gå runt lite och kolla i lite affärer och sen så ska vi väl gå och fika lite och bara snacka lite helt enkelt, om man inte träffats på 5år så blir det nog väldigt mycket pratande, haha!

Nu så ska jag göra latte och sen så ska jag städa till mitt rum lite så att pappa kan sluta att komma in här och ställa till en massa liv som bara gör att jag blir förbannad, så vi ses senare för nu så är det tråkig städning på gång.

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0