Kul när man får lite besök

Jag sitter och kollar på CSI:NY just nu och Padde kom precis på besök, det var ett tag sedan man såg han här men det har varit mycket pågång nu så det kan bero på det.

Jag har ätit så jag är skitmätt nu och ändå så sitter jag och kränger i mig massa chips, inte bra!
 
Jag har precis kollat in lite olika bloggar som typ Kenzas,Blondinbellas och idol-Yasminas, men det är bara Kenzas och Blondinbellas jag verkligen följer, jag gillar inte Yasminas blogg men det kan bero på att jag inte är ett större fan av henne heller, hon verkar så himla bortskämd och bitchig, det är hon säkert inte, hon är säkert jätte trevlig men jag tycker hon ger ett sådant intryck att hon typ är stört bäst och vackrast och somsagt sen så verkar hon så himla bortskämd , det verkar som om hon liksom slänger pengar på massa onördiga grejer som typ hårförlägningar och sådant, jag tycker hon skulle sluta slänga pengar på det och bara vara sig själv, jag tycker hon verkar leva i en fantasivärld där allt verkar gratis, jag försöker inte vara taskig eller något mot henne men jag säger bara vad jag tycker.

Nu så ska jag fortsätta att kolla på CSI:NY för om ungefär 1 timme och 8 minuter så börjar CSI (las vegas) på kanal5 och jag vill gärna hinna kolla klart på detta avsnittet innan det börjar, men vi ses lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0