Jag vill också

Jag kollade precis in Kenzas Blogg och det stog att hon kanske ska åka till New York nästa månad för jobb och jag var bara tvungen att skriva en kommentar till henne om den fantastiska staden och nu sitter jag och är skit avundsjuk, hehe. Jag vill också dit även om jag precis kommit hem typ (kom hem i söndags) så vill jag ändå tillbax, jag vill se tex. hela Central Park och så, så nu är jag skit avundsjuk på henne, hon har sån tur som har fått såna möjligheter att åka till olika platser, hon är verkligen lyckligtlottad, och jag förstår precis hur hon känner sig nu,hehe. hon skrev ju att hon var så himla lycklig i inlägget också och jag brukar bli sån också, hehe.

I allafall , jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet nu för jag vill ha min korv med mos från sibylla nu, hehe. är så sugen och jag känner suget efter det i magen, haha!

Nu så ska jag sitta här och varaa jätte avundsjuk på Kenza även om jag önskar henne en jättebra resa.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0