Jag känner suget i magen

Nu är jag färdig med allt, sminkad och påklädd och nu är det musik som gäller och just nu lyssnar jag på James Morrison (skitbra!) och jag känner riktigt suget efter godis och en alkoholfri champagne från systembolaget (jag gör inte som alla stora bloggorskor som dricker alkohol innan dem ens fyllt 18) jag ska nog fråga mamma om vi kan köra ner till systembolaget och köpa en, den är skitgod och den smakar precis som Champagne, man kan dricka en hel flaska av den utan att ens bli berusad vilket man blir av champagne med alkohol i.

Om ni nu så gärna vill dricka innan ni fyllt 18 så köp Carl Jungs alkholfria champagne i stället , den smakar precis som champagne och ni kan dricka hur mycket ni vill utan att förstöra er inombords, det är bara löjligt att börja dricka innan man blivit myndig till det och det är så löjligt när man hör folk säga hur coolt det är att dricka, när sanningen är att det är hur ocoolt som helst och ni tycker nog inte det är så kul längre om ni måste ligga på sjukhus pågrund av det sen. Tror mig jag vet vad jag pratar om, en släkting till mig var nära att dö pågrund av det och det är det värsta som kan hända en släkting eller någon du bryr dig om, så snälla tänk er för.


nu så ska jag hämta lite fika och sätta mig framför tv:n och kolla på en film. Fikadags !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0