Jag har gjort världens godaste...

...glassblandning av glassen som vi köpte idag, den smakar jättelikt den glassen jag åt i USA (i key west) som jag typ blev förälskad i men den kostade nästan 8 dollar vilket är typ 68kr i svenskvaluta men den var skitgod.

glassen som jag gjorde det med va från GB Glace och så här gjorde jag min glass:

Ta lite av GB Glaces gräddcola och sen lite av GB Glaces bärblandnings glass (vet ej vad den heter men det är en stor blandning av massa bär och sånt som jordgubbar) och sen så tar man 1 banan och skär den i bitar och blandar in det i glassen och sen så tar man lite chokladsås över det. Skitgott! och sen kan nu göra som jag med att ha Latte till det, mumsigt värre!

Nu så ska jag kolla på vänner och äta på min glass och dricka upp min latte.

Kommer strax igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0