Inredning är skitkul

Igår när jag var inne på Lagerhaus och kollade runt så tänkte jag direkt typ att ''Fan, att man inte hade en egen lägenhet'' , jag kände verkligen för att inreda, när jag flyttar hemifrån så vill jag ha en två rummare lägenhet att börja med i allafall, och bara blotta tanken på att få inreda den helt själv gör mig jätteglad för jag älskar att inreda även om det inte är något jag skulle vilja jobba med i framtiden så är det ändå kul. När jag såg alla badrumssakern och sovrumsgrejerna så kände jag verkligen suget efter en egen lägenhet, jag är fortfarande som ett litet barn. haha! Jag skriver fortfarande önskelistor som är typ hur långa som helst varje gång det är min födelsedag eller jul och just då kände jag verkligen för att skriva högst upp på min födelsedagsönskelista (fyller 17 i Juli) med stora bokstäver ''EN EGEN TVÅ RUMS LÄGENHET'' , haha! Jag funderar starkt på det, att faktiskt skriva det på min önskelista, jag menar man kan väl alltid försöka, haha! Jag menar min pappa flyttade hemifrån när han var 16år och min mamma var 19år (och då flyttade hon ihop med min pappa som då också va 19år) så jag menar, om dem kan så kan väl jag med, inte sant?


 
En sådan här vindsvåning vore ju inte helt fel att bo i, det skulle varit rena drömmen och det vore ju inte helt fel om den skulle varit i tex.  New York! =)

Nu så ska jag fortsätta drömma vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0