Hemma från stan

Nu är lilla jag hemma igen, det blev inte något med kläder som blev köpt men det blev i allafall, en bok, lite godis,en tékopp, ett Latteglas,doftljus och en film, och filmen heter ''Tracys hämd'' och är skitbra men om man ska se hela på samma gång så får man verkligen ha tid till det för filmen är typ 5 timmar lång och den är från 1985 och när den gick på tv för typ länge sedan, nu snackar jag år sedan men i allafall så fick dem dela upp filmen i tre delar bara för att den är så lång, haha!




Nu så ska jag göra lite latte och inviga mitt latteglas och sen så ska jag sätta i Tracys Hämd och kolla på den, fast jag får nog dela upp den så att jag typ kollar två timmar av den nu och sen resten av den i morgon, ses senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0